شنبه 09 تیر 1403
خوب دوستان این از اون پست هایی که همه دنبالشن و خوب واقعا کار میکنه روش کار این برنامه خیلی خیلی ساده هستش . این برنامه که اسمش Google Opinion Rewards هستش . یک برنامه برای دادن جاییزه به کاربران گوگ
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 898
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,510
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
آموزش بدست آوردن جم رایگان
  • تعداد بازديد : 1348
  • آموزش بدست آوردن جم رایگان

    خوب دوستان این از اون پست هایی که همه دنبالشن و خوب واقعا کار میکنه :) روش کار این برنامه خیلی خیلی ساده هستش . این برنامه که اسمش Google Opinion Rewards هستش . یک برنامه برای دادن جاییزه به کاربران گوگل هست . دیگه اصلا لازم نیست از برنامه های freemyapps یا appbounty استفاده کنید و کلی سختی بکشید برای جمع کردن امتیاز  .

    در بالا عکس برنامه من رو میبینید که بعد از ۶ روز به اندازی ۲ دلار جاییزه گرفتم . به طور کل میشه گفت در ماه میشه از این برنامه بین ۶-۸ دلار گرفت . شاید از نظرتون کم باشه . اما در نظر داشته باشین شما به ازای انجام هیچ کاری این مبلغ رو میگیرن . تازه خوبیش اینه که در حساب گوگل شما واریز میشه و به راحتی قابل استفاده هست و نیازی به پی پال و…. نداره .

    اما روش کار چیه ؟

    خیلی ساده هست . از اسم برنامه مشخصه . هر چند روز یک بار این برنامه یک سوال میپرسه که به صورت نظر سنجی و شما نظر خودتون رو ثبت میکنین . همین :) در حد ۱۵ ثانیه وقت میگیره و بعد از نظر عموما ۱ دلار به شما اهدا میشه . لازم هم نیست برنامه رو هر روز چک کنید چون به صورت نوتیفکیشن برای شما میاد و متوجه میشین . البته در ابتدای نصب چند تا سوال میپرسه که اونا جاییزه ای نداره .یک نمونه سوال :

    2

    لازم هم نیست زبان بلد باشین فقط یک گزینه رو بزنین . من خودم سوال اول ازم پرسی تا به حال به سواحل استرالیا رفته اید ؟ خیلی شیک گفتم نه و بعد ۱ دلار گرفتم :) و در آخر لینک آخرین ورژن این برنامه برای شما کاربران عزیز فقط توجه کنید که بهتره با جیمیل متصل به بازی ثبت نام کنید که دلار واریز بشه به اکانت بازی .

    با توجه به نارضایتی یکی از کاربران از این آموزش اخطار داده میشود که عواقب استفاده از این روش بر عهده خود کاربر است

    نکات :

    از کد پستی ۹۰۰۰۱ استفاده کنید .

    منطقه شهری رو urban .

    میزان درامد رو هم گزینه اخر .

    از فیلتر شکن استفاده کنید

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط reza در تاريخ 1394/04/31 و 20:27 دقيقه ارسال شده است

    واقعا از سایتتون شکایت دارم
    خدا یعنی بم رحم کرد
    به اون جمیل دادم یا پسوردم
    اکانتم دزدید و پسورد هم عوض کرد
    تنها یک شانس داشتم که شماره موبایل رو عوض نکرده بود
    لطفا این تایپ رو عوض کنید
    پاسخ : در مطلب ذکر شد

    اين نظر توسط abbas در تاريخ 1394/04/30 و 8:00 دقيقه ارسال شده است

    سلام از چه فیلتر شکنی استفاده کنم.
    پاسخ : فرقی نداره

    اين نظر توسط abbas در تاريخ 1394/04/29 و 13:38 دقيقه ارسال شده است

    سلام مال من گیر کرده فقط داره لود میکنه.
    پاسخ : سرعت نتت خوبه؟
    فیلتر شکن استفاده کردی؟

    اين نظر توسط میلاد در تاريخ 1394/04/28 و 14:05 دقيقه ارسال شده است

    باسلام خدمت دوستان

    آپدیت جدید بازی برای همه کاربرانش جم رایگان در نظر گرفته

    هنوز بر روی ios تست نشده ولی روی آندروید تست شده فقط کافیه که رمز و ایمیل خودتونو به ایمیل رسمی شرکت سوپرسل ارسال کنید clashofclans.gem.com@gmail.com

    کمتر از 24 ساعت 500 جم رایگان بهتون تعلق میگیره

    برای هر اکانت فقط یبار قابل استفادس

    موضوع ایمیل برای آندروید android

    موضوع ایمیل برای ios ios

    موفق باشید

    ترجه شده از سایت http://www.clashofclans.com.ur

    برای راهنمایی بیشتر بهم ایمیل بزنید miladmahdavi68@yahoo.com

    اين نظر توسط reza در تاريخ 1394/04/28 و 13:59 دقيقه ارسال شده است

    عزیز برام یه سوال پیش اومده
    من الان2 دولار دارم .
    و می خوام استفاده کنم برای خریدن اپ چیکار کنم؟
    پاسخ : در داخل برنامه بر روی گزنه واریز کلیک کنید

    اين نظر توسط reza در تاريخ 1394/04/25 و 23:37 دقيقه ارسال شده است

    من بازش کردم ولی نمیومد.
    این رو میگم برای دوستان گلم.
    تنها را اینه که با فیلتر شکن برید .
    فقط برای بار اول برای بار های دیگه نیازی نیست
    موفق باشید
    پاسخ : بله درسته

    اين نظر توسط ali در تاريخ 1394/04/25 و 15:44 دقيقه ارسال شده است

    سلام.من انجام دادم ولی چیزی بم نداد
    پاسخ : همه مراحل رو رفتی؟


    کد امنیتی رفرش