شنبه 09 تیر 1403
دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز 7.156.4 ( DarkSoul ) آپدیت جدید 7.156.4 DarkSoul در این نسخه امکان رفتن به کلن هم اضافه شد   برای اجرای این نسخه بر روی گوشی اندروید خود نیازی به حذف کردن کلش
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 860
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,472
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز 7.156.4 ( DarkSoul )
  • تعداد بازديد : 2976
  • دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز 7.156.4 ( DarkSoul )

    دانلود نسخه هک شده کلش اف کلنز 7.156.4 ( DarkSoul )

    آپدیت جدید 7.156.4 DarkSoul

    در این نسخه امکان رفتن به کلن هم اضافه شد

     

    برای اجرای این نسخه بر روی گوشی اندروید خود نیازی به حذف کردن کلش اصلی نیست

    در این نسخه نیاز به روت کردن گوشی نیست

    این نسخه کلن دارد

    دوستان توجه کنند که این نسخه بروی اندروید 5 کار نمیکنه

     

    حجم : 49.3 مگابایت

    دانلود با لینک مستقیم 

    دانلودبرای دانلود برنامه نشان دهنده وضعیت سرور ( آنلاین یا آفلاین) کلیک کنید.با این برنامه در گوشی اندروید خود میتوانید به راحتی از وضعیت سرورهای هک شده مطلع شوید.

     آموزش دانلود: پس از کلیک بر روی کلمه دانلود با لینک مستقیم ، به صفحه ای که رفتی روی دانلود با سرعت کم کلیک می کنی و بعد که 40 ثانیه منتظر شدی روی ایجاد لینک دانلود کلیک کن و بعد روی دانلود کنید.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط نورالدین در تاريخ 1394/08/02 و 12:55 دقيقه ارسال شده است

    چجوری دانلود کنم نمی دونم دانلود کنم
    پاسخ : سلام
    این نسخه قدیمی میباشد
    لطفا در صفحه اول که هک کلش قرار گرفته اون رو دانلود کنید

    اين نظر توسط ارمین در تاريخ 1394/06/07 و 17:17 دقيقه ارسال شده است

    برای آندروید 5 کی میزاری
    پاسخ : در اصرع وقت انشالله

    اين نظر توسط رضا در تاريخ 1394/05/31 و 3:51 دقيقه ارسال شده است

    ببخشید من دارم تو بلو استک بازش می کنم اینم ارور میده اینترنت را برسی کنید چیکار کنمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
    پاسخ : مشکل از نتتونه

    اين نظر توسط مهران در تاريخ 1394/05/03 و 10:30 دقيقه ارسال شده است

    سلام خیلی ممنون این بازی کار می کند ...

    عای بود...
    پاسخ : فدات

    اين نظر توسط hootan در تاريخ 1394/04/16 و 16:16 دقيقه ارسال شده است

    من با گوشی تبلت بلواستیکس و گوشی های دوستامو با هرچی که دم دست بود اجراش کردم ولی بعد دانلود کانتیکت میزنه بازی متوقف شده
    پاسخ : اگه مشکل داره نسخه هی دیگه رو دانلود کن

    اين نظر توسط امیر در تاريخ 1394/04/16 و 14:11 دقيقه ارسال شده است

    سلام.مشکل محمد رو هم من دارم داره لودینگ میشه میاد بیرون
    پاسخ : مثل اون جواب میدم
    مشکل از سیستم شماست اگر کار نمیکند نسخه های دیگه رو دانلود کن

    اين نظر توسط محمد در تاريخ 1394/04/16 و 11:59 دقيقه ارسال شده است

    سلام این نسخه وقتی داره لودینگ میشه یه دفعه میزنه برنامه متاسفانه بسته شد لطفا بررسی کنید
    پاسخ : مشکل از سیستم شماست اگر کار نمیکند نسخه های دیگه رو دانلود کن


    کد امنیتی رفرش