شنبه 09 تیر 1403
دانلود برنامه ربات کلش اف کلنزدانلود برنامه ربات کلش اف کلنزدانلود برنامه ربات کلش اف کلنزدانلود برنامه ربات کلش اف کلنزدانلود برنامه ربات کلش اف کلنزدانلود برن
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 807
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,419
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
دانلود برنامه ربات کلش اف کلنز
  • تعداد بازديد : 1463
  • دانلود برنامه ربات کلش اف کلنز

    دانلود

    نويسنده : محمد تاريخ : چهارشنبه 12 فروردین 1394 امتياز :
    موضوعات : متفرقه ,
    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط عادل در تاريخ 1394/02/31 و 11:08 دقيقه ارسال شده است

    من عضو شدم و میخواستم بگم سایتتون واقا عالیه
    میشه بگین این ربات چطوری کار میگنه؟
    پاسخ : ممنون از عضویت ولی خودم هم کار کردم با این ربات رو بلد نیستم و هیچ جا آموزشش رو پیدا نکردم.

    اين نظر توسط کیوان کباری در تاريخ 1394/02/19 و 22:47 دقيقه ارسال شده است

    می خوام عضو بشن ولی اخر صفحه عضو یه کد می خواد
    پاسخ : فکر کنم اون کد تاییدی است که به ایمیلت اومده

    اين نظر توسط کیوان کباری در تاريخ 1394/02/19 و 14:44 دقيقه ارسال شده است

    لطفا توضیح بدید رباط چطور کار می کنم یوزر پسورد می خواد چطور باید انجام بدیم
    پاسخ : ابتدا در قسمت عضویت ، عضو شو و بعد وارد شو

    اين نظر توسط reza در تاريخ 1394/02/15 و 13:39 دقيقه ارسال شده است

    سلام ببخشید این ربات دقیقا چیکار میکنه؟؟
    پاسخ : خودکار بازی میکنه و هم اتک میزنه و هم ساختمان ها رو میسازه


    کد امنیتی رفرش