شنبه 09 تیر 1403
20 کارت برتر کلش رویال
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 620
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,232
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
20 کارت برتر کلش رویال
  • تعداد بازديد : 1489
  • 20 کارت برتر کلش رویال

    سلام دوستان امروز پستی را برای شما حاظر کردیم که در آن میتونید 20 کارت برتر رو از شماره 20 به 1 مشاهده نمایید برای مشاهده به ادامه مطلب بروید 

    کافه کلش با برنامه های متنوع در تابستان همراه شما خواهد بود 

     

    کلبه گبلین

     

    Goblin-Hut-Rare-Card-Clash-Royale

    گبلین هات یا همون کلبه گبلین یک کارت از خانواده Rare است که کار آن این است که هر ۲ ثانیه یک عدد گبلین نیزه دار از آن خارج میشود ، گاهی ممکن است در دفاع و به مرور تا +۱۰ گبلین نیزه دار جمع شوند این یکی از قابلیت های موثر این کارت است ، دلیل این که این کارت در رده ۲۰م قرار گرفته این است که این کارت با هر ترکیبی سازگار نیست . کمتر استفاده میشود.

     

     

     

     

    ۱۹.ویزارد یخی

    ice-wizard-new-clash-royale-card

    ویزارد یخی یا ایس ویزارد یک کارت از خانواده legendary ها است که جزو ۲ کارت اول لجندری بود که به بازی اضافه شد . از معایبی که این کارت را در رده ۱۹م قرار داده است میتوان از کمیاب بودن آن نام برد ، تا حدی که از هر ۱۰ بازیکن تنها ۱ بازیکن این کارت را به دست آورده است ، عیب دیگر آن این است که قدرت ایس ویزارد کم است و تنها برای کم کردن سرعت حریف به کار میرود .

     

     

     

     

     

    ۱۸.غول سلطنتی

    royalgiant-new-clash-royale-card

    غول سلطنتی یا جاینت رویال یکی از کارت های خانواده common است که در اپدیت اخیر قدرتمند و بسیار محبوب شده است ، تا حدی که طی این اپدیت این کارت به رده ۱۸م رسید در حالی که قبلا در لیست کارت های برتر قرار نداشت ، از معایب آن میتوان از سرعت کم آن نام برد.

     

     

     

     

     

    ۱۷.مینیون ها

    Minions-Common-Card-Clash-Royale

    مینیون ها کارتی قدرتمند از خانواده ی common است که شامل ۳ عدید مینیون است ، این کارت به دلیل هزینه کم و قدرت بالا در رده ی ۱۷م قرار گرفته است.

     

     

     

     

     

     

    ۱۶.پکای کوچک

    Mini-Pekka-Rare-Card-Clash-Royale

    پکای کوچک یا مینی پکا یک کارت از خانواده ی Rare است که دارای قدرت بسیار بالایی میباشد ، این کارت میتوانست در رده های بالاتری قرار بگیرد اما به دلیل میزان سلامت پایین در رده ی ۱۶م قرار گرفته است ، این کارت در صورت رسیدن به تاور خسارت جدی به آن وارد می نماید.

     

     

     

     

     

    ۱۵. گبلین ها

    Goblins-Common-Card-Clash-Royale

    گبلین ها یک کارت قدرتمند از خانواده ی common است که جزو پر کاربرد ترین کارت ها محسوب میشود ، این کارت برای دفاع در مقابل کارت هایی مانند هوگ رایدر و مینی پکا و… مورد استفاده قرار میگیرد ولی به دلیل میزان سلامت کم در رده ی ۱۵م قرار گرقته است.

     

     

     

     

     

    ۱۴.دسته ی مینیون ها

    Minion-Horde-Common-Card-Clash-Royale

    دسته ی مینیون ها یا مینیون هورد یک کارت از خانواده common است ، این کارت یکی از کارت های قدرتمند بازی است ، دارای شش عدد مینیون که حتی یک ضربه آنها به نیرو های حریف مقدار زیادی از سلامت انها را کم میکند ، از معایب آن میتوان به ضعف آن در برابر اررو و فایر بال اشاره کرد.

     

     

     

     

     

    ۱۳.گبلین های نیزه دار

    Spear-Goblins-Common-Card-Clash-Royale

    گبلین های نیزه دار یا اسپیر گبلین یک کارت از خانواده common ، کم هزینه ، پر سرعت ، ولی قدرت نسبتا کم ، این کارت نیز همانند گبلین ها محبوبیت خاصی از اوایل بازی دارند…

     

     

     

     

     

     

    ۱۲.گلوله ی آتشین

    Fireball-Rare-Card-Clash-Royale

    گلوله ی آتشین یا فایر بال یک کارت از خانواده Rare است که از آن استفاده های متفاوتی میشود ، این کارت بزرگ ترین دشمن بربر ها است ، با یک فایر بال میتوانید بربر ها را تقربا نابود سازید ، تنها عیب آن هزینه ی آن است .

     

     

     

     

     

     

    ۱۱. اسکلتون ها

    Skeletons-Common-Card-Clash-Royale

    اسکلتون ها یک کارت از خانواده ی common ، پر کاربرد و با هزینه بسیار کم ، این کارت بهترین گزینه برای دفاع در مقابل پرنس و مینی پکا است که دشمن را تا پر شدن اکسیر شما مشغول میکند.

     

     

     

     

     

    ۱۰.بربر ها

     

    Barbarians-Common-Card-Clash-Royaleبربر ها یک کارت از خانواده common است ، یکی از محبوب ترین کارت های بازی ، قدرت بالا و سلامت مناسب آن ، این کارت را به یک کارت بسیار قدرتمند تبدیل میکند ، این کارت قبلا در رده +۵ قرار داشت اما به دلیل محبوب شدن کارت های دیگر این کارت به رده دهم سقوط کرد.

     

     

     

     

     

    ۹.زپ

    Zap-Common-Card-Clash-Royale

    زپ یک کارت از خانواده common است ، این کارت یک کارت کم خرج و موثر است ، قدرت همراه فریز  این کارت را بسیار محبوب ساخته است ، مناسب برای اتک های هوگ ، دشمن اسکلتون ارمی ، گبلین و گبلین نیزه دار .

     

     

     

     

    ۸.پرنسس

    princess-new-clash-royale-card

    پرنسس یک کارت از خانواده legendary است ، قدرت بالا ، هزینه کم و محدوده بالا ، این کارت را به معنای واقعی یک کارت افسانه ای میرساند ، این کارت محبوب ترین کارت در میان نفرات برتر دنیا بشمار می آید و میتوانست در رده نخست قرار گیرد اما کمیاب بودن این کارت مانع از آن شد.

     

     

     

     

     

    ۷.والکری

     

    Valkyrie-Rare-Card-Clash-Royale

    والکری یک کارت از خانواده Rare است ، دارای قدرت بالا و قابلیت اسپلش ، این کارت همراه با کارت های دمیج بالا بسیار موثر است زیرا معمولا کارت های دمیج بالا در مقابل کارت های تعداد بالا ضعف دارند و والکری در مقابل کارت های تعداد بالا دفاعی موثر است.

     

     

     

     

     

     

     

    ۶.تفنگدار

    Musketeer-Rare-Card-Clash-Royale

    تفنگدار یا ماسکتر یک کارت از خانواده ی Rare است ، دمیج بالا ، محدوده نسبتا بالا و سلامت متوسط به این کارت محبوبیت خاصی بخشیده است ، ترکیب این کارت با ویزارد آن را بسیار قدرتمند میسازد.

     

     

     

     

     

     

    ۵.خوک سوار

    Hog-Rider-Rare-Card-Clash-Royale

    خوک سوار یا هوگ رایدر کارتی از خانواده Rare و از برترین کارت های کلش رویال که همیشه جزو کارت های برتر آن بوده است ، سرعت بالا ، قدرت بالا و سلامت بالا ، این کارت یک کارت بسیار قدرتمند و محبوب است که ترکیب های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

     

     

     

     

     

    ۴.اسپل فریز

    Freeze-Epic-Card-Clash-Royale

    اسپل فریز اولین و بهترین کارت از خانواده Epic است که در لیست ۲۰ کارت برتر قرار گرفته است ، این کارت چه برای دفاع و چه برای حمله کاربرد اساسی خواهد داشت ،این کارت یک گزینه مناسب برای حمله های سرعتی استت و میتواند تمام نقشه های حریف را نیز در حمله نابود سازد.

     

     

     

     

     

    ۳.اررو

    Arrows-Common-Card-Clash-Royale

    اررو یک کارت از خانواده common است ، یک کارت بسیار پر کاربرد ، از این کارت برای نابود سازی کارت های قدرتمند دیگر مانند ، مینیون هورد ، مینیون ، اسکلتون ارمی و حتی پرنسس استفاده می شود . از این کارت  تقریبا  هر ۱۰ بازیکن ۸ نفر استفاده میکنند.

     

     

     

     

    ۲.کنون

    Cannon-Common-Card-Clash-Royale

    کنون یک کارت از خانواده common یک کارت کم هزینه ، قدرتمند ، دشمن هوگ ، انحراف دهنده دشمن و… که این کارت را در جایگاه دوم در جدول کارت های برتر میرساند…

     

     

     

     

     

     

    ۱.اکسیر کالکتور

    Elixir-Collector-Rare-Card-Clash-Royale

    و رتبه اول کارتی نیست جز … اکسیر کالکتور!

    کارتی از خانواده Rare و قابل استفاده در هر ترکیب …

    کارتی که حتی در اولین سطح خود میزان زیادی اکسیر استخراج میکند ، سلامت بالا و قابل استفاده برای دفاع ، کمک به شما در حملات و دفاع و…

     

     

     

     

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش