شنبه 09 تیر 1403
cannon در بازی clash of clans,clash of clans,آموزش cannon در بازی clash of clans,آموزش بازی clash of clans,ارتقا توپ در بازی clash of clans,استراتژی توپ در بازی
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 244
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,566,856
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
استراتژی دفاعی توپ – Cannon
  • تعداد بازديد : 1030
  • استراتژی دفاعی توپ – Cannon

      توپ (Cannon) دارای نرخ بالای آتش (Damage/secend) و بُرد مناسب است که آنها را مانعی ایده آل برای دیوارشکن ها (Wall Breaker) کرده است (با توجه به سلامتی پایین دیوارشکن ها)

     توپ (Cannon) مفیدترین ساختمان دفاعی برای جلوگیری از حمله ی غول ها (Giant) به ساختمان های دیگر است. ساختمان های خمپاره انداز (Mortar) و برج جادوگر (Wizard Tower) را در محدوده ی توپ قرار دهید تا توپ از آنها حمایت کند.

    range

    مطمون شوید که توپ در محدوده ی ضد هوایی (Air Defense) شما است، زیرا توپ قادر به زدن اهداف هوایی نیست. (یا حداقل در محدوده ی برج کماندار یا برج جادوگر قرار دهید).

    در ابتدا توپ (Cannon) و خمپاره انداز (Mortar) خود را به عنوان ساختمان های دفاعی زمینی به سطوح بالا ارتقا دهید. آنها همچنین ارزان ترین و رایج ترین ساختار های دفاعی هستند که لازم است در بکارگیری آنها دقت کنید.

    برای پوشش دادن کل روستای خود به وسیله ی توپ ها ، شما می توانید ۵ توپ را به شکل یک ۵ ظلعی فرضی در مقر خود قرار دهید و یا از ۴ توپ را به شکل  مربع استفاده کنید و یک توپ دیگر را در مکان دلخواه قرار دهید.

    range5range4 حفاظت از دیوارها : توپ ها را پشت یک لایه دیوار قرار دهید. این بهترین استراتژی برای جلوگیری از خسارات دیوارشکن ها می باشد.

    طُعمه برای غول ها : شما می توانید یک توپ را بیرون از مقر اصلی خود قرار دهید تا در صورتی که غول ها به شما حجوم آوردند، ابتدا به سمت آن توپ بروند. سپس شما می توانید به وسیله سلاح های دیگر بخصوص تله ها (Trap) آنها را به کل نابود کنید

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش