شنبه 09 تیر 1403
:Archer در بازی clash of clans,clash of clans,آموزش Archerدر بازی clash of clans,آموزش بازی clash of clans,ارتقا کماندار در بازی clash of clans,استراتژی کماندار
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,025
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,637
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
استراتژی حمله با کماندار – Archer
  • تعداد بازديد : 870
  • استراتژی حمله با کماندار – Archer

    کماندار (Archer) با توجه به توانایی خود تمایل زیادی با فاصله گرفتن از مواضع و ساختمان های دشمن را دارند. تنها هدفشان نابود کردن ساختمان های دشمن است و هیچ چیز آنها را خوشحال تر از رسیدن به این هدف نمی کند.

    کمانداران (Archer) زمانی که زیر آتش دشمن، بسیار ضعیف هستند. اما بُرد بلند به آنها اجازه می دهد تا از پشت دیوار های دشمن به ساختمان ها صدمه بزنند.

    میزلن سلامتی این سربازان نسبتا پایین است بطوریکه با یک ضربه انفجاری خمپاره انداز (Mortar) و یا برج جادوگر (Wizard Tower) دسته ی بزرگی از آنها نابود می شوند. شما باید آنها را در دسته های کوچک رها کنید تا با یک ضربه کل آنها نابود نشوند.

    برای اینکه کمانداران (Archer) سریع خمپاره انداز یا برج جادوگر را نابود کنند بدون اینکه با یک شلیک از بین بروند، باید کل آنها را یکجا آزاد کنید تا به سرعت این ساختمان ها را نابود کنند. به ای استراتژی Archer Rush می گویند.

     با توجه به سلامتی کم کمانداران (Archer)، بعضی افراد از باربارین با غول استفاده می کنند تا آتش دشمن را منحرف کنند و کمانداران از عقب ساختمان ها را نابود کنند.

    اگر در حمله فقط از کمانداران و باربارین ها استفاده کنید، شانس کمی برای پاکسازی ۱۰۰% یا حتی کسب ۲ ستاره (تخریب ۵۰% و زدن ساختمان اصلی) را دارید.

    در بعضی از روستا های دشمن ساختمان ها به صورت پراکنده هستند بطوریکه کمانداران را طوری می توانید استفاده کنید که در بُرد ساختمان های دفاعی نباشند. با این استراتژی شما می توانید با کمترین تلفات حداقل ۵۰% از روستای دشمن را نابود کنید و یک ستاره کسب کنید.

    هنگام رها کردن کمانداران (Archer) برای نابود کردن ساختمان دشمن به سطح آن ساختمان نیز توجه کنید زیرا ساختمان ها دفاعی با سطح بالاتر از کمانداران براحتی آنها را نابود می کنند.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش