شنبه 09 تیر 1403
, معرفي کامل Grand WARden قهرمان جديد کلش آف کلنز , قهرمان جديد کلش آف کلنز , معرفي کامل Grand WARden , Grand WARden X Grand WARden clash of clans , download Gr, معرفي کامل Grand WARden قهرمان جديد کلش آف کلنز , قهرمان جديد کلش آف کلنز , معرفي کامل Grand WARden , Grand WARden X Grand WARden clash of clans , download Grand WARden, Grand WARden يا رئيس بزرگ , Grand WARden Grand WARden در کلش آف کلنز , آموزش استفاده از Grand WARden , مشخصات کامل Grand WARden , گراند واردن در کلش آف کلنز , معرفي کامل گراند واردن در کلش آف کلنز , آموزش استفاده از گراند واردن , کلش فا کلنز , :لش اف کلنز , ;ga ht ;gkc , آموزش هاي کلش اف کلنز
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 803
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,415
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
معرفی کامل Grand WARden قهرمان جدید کلش آف کلنز
  • تعداد بازديد : 693
  • معرفی کامل Grand WARden قهرمان جدید کلش آف کلنز

    Grand WARden یا رئیس بزرگ قهرمانیست که به تازگی وارد بازی محبوبمون شده ، در این پست میخوام یه اطلاعات تکمیلی در مورد این هیرو دوست داشتنی خدمتتون بدم .

    گراندواردن هیرو جدید 20 لول دارد که هنگام رسیدن به تاون هال 11 میتوانید آنرا تهیه کنید . هزینه تهیه آن در ابتدا 6 میلیون اکسیر می باشد که با ارتقا هر لول نیز 500 هزار اکسیر به آن اضافه خواهد شد .

    قدرت تخریب بر ثانیه او در لول 20 ، 110 است یعنی کمتر از یک ویزارد لول 4 . همچنین سلامتی او در لول 20 ، 1500 است یعنی از یک ارچر کویین لول 40(سلامتی:1630) هم سلامتی پایین تری دارد.
    گرند واردن را می توان هم به حالت هوایی و هم زمینی تنظیم کرد. اگر در حالت هوایی باشد می تواند مانند یک هوگ از روی دیوار رد شود و اینکه از کدام دو حالت استفاده کنید بستگی به استراتژی حمله شما دارد که هوایی حمله کنید یا زمینی و اگر در حملات زمینی خود از او در حالت هوایی استفاده کردید نتیجه خوبی نمی گیرید چون او به سادگی هدف ایر دفنس ها و تله های هوایی قرار می گیرد.
    گرند واردن دو نوع توانایی دارد ، یکی هاله ی زندگی اش ( این هاله تا شعاع 10 کاشی گرند واردن را پوشش میدهد) و دیگری که قابلیت قدرتی اش به نام ایترنال توم(Eternal Tome) است (که با ضربه شما رو آیکونش در اتک فعال می شود)


    http://up.clashyar.ir/view/1036380/Screenshot%20(50).png

    هاله زندگی گرند واردن چگونه کار می کند؟

    بستگی به سلامتی نیرو شما دارد ، این هاله سلامتی تمام نیروها را افزایش می دهد اما نه مثل هیلر و با محدودیت برای اطلاعات بیشتر درباره این هاله جدول آخر مطلب رو مشاهده کنید.


    توانایی Eternal Tome چگونه کار می کند؟

    همانطور که در بالا بیان شد این قابلیت با کلیک بر روی آیکون گرند واردن در اتک فعال میشود و به محض فعال شدن نیروهایی که در شعاع 10 کاشی هیرو یا همان هاله زندگی هیرو باشند آسیب ناپذیر می شوند.


    توانایی Eternal Tome چقدر طول می کشد؟

    در لول 5 گرند واردن این قابلیت به مدت زمان 3.5 ثانیه است و در لول 20 به مدت 5 ثانیه طول می کشد و به این صورت است که نیروهایی که در محدوده هاله زندگی او باشند به مدت زمان مورد نظر  آسیب ناپذیر می شوند و با وجود این قابلیت ها اگر شما در حمله های خود هر 3 هیرو را با هم استفاده کنید مطمئنا ترکیب کشنده ای ایجاد می شود!


    توانایی Eternal Tome

    http://up.clashyar.ir/view/1036381/Screenshot%20(52).png

     

    او یک محدوده حمله ای 7 کاشی مرگبار دارد!

    یکی از بزرگ ترین قابلیت های گرند واردن همین محدوده 7 کاشی است وقتی او در شعاع 7 کاشی یک ساختمان قرار گیرد شروع به حمله به آن ساختمان می کند به عنوان مثال شما می دانید که ارچر کویین چون دارای محدوده حمله ای خوبی است مزاحمت های زیادی در اتک ایجاد می کند اما محدوده حمله ای او 5 است در حالی که گرند واردن دارای محدوده حمله ای 7 است که یعنی برای حمله به یک ساختمان حتی عقب تر از ارچر کویین می ایستد.


    هوش مصنوعی گرند واردن چطور است؟

    اگر شما او را تنها بفرستید،در نزدیک ترین ساختمان قرار می گیرد و دفاعی ها به او حمله می کنند .اما اگر او را پشت نیروهای دیگر بفرستید وقتی او به نزدیک ترین ساختمان رسید هدف قرار نمی گیرد چون ابتدا نیروهای دیگر که در کنار او هستند هدف قرار می گیرند . پس بهتر است از این هیرو در بیشتر موارد به عنوان یک نیروی پشتیبانی استفاده کنیم . البته گاهی هم پیش می آید که احتمالا مجبور شوید از هیرو به عنوان نیروی مرد هدف دفاعی ها استفاده کنید و بیقیه نیرو ها پشتیبان باشند.

    http://up.clashyar.ir/view/1036382/Screenshot%20(53).png

     

    اثر هاله زندگی گرند واردن

    http://up.clashyar.ir/view/1036383/Screenshot%20(54).png

    منبع : کلش یار

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش