دوشنبه 11 تیر 1403
با سلام. این پست برای افرادی هست که از Barch استفاده میکنن. من فکر کردم که چطور این پست رو بنویسم و توش نگم که (تعداد ساختمون ها رو بشمرید و بعد تقسیم بر ۲ کنید). امیدوارم چیزی رو یادتون بدم که براتون
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 996
  • بازديد ديروز : 483
  • بازديد کل : 8,571,734
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
ساختمان های مورد نیاز برای گرفتن ۵۰%
  • تعداد بازديد : 842
  • ساختمان های مورد نیاز برای گرفتن ۵۰%

    با سلام. این پست برای افرادی هست که از Barch استفاده میکنن. من فکر کردم که چطور این پست رو بنویسم و توش نگم که (تعداد ساختمون ها رو بشمرید و بعد تقسیم بر ۲ کنید). امیدوارم چیزی رو یادتون بدم که براتون بردن با Bam/Barch رو راحت تر کنه.




    بزارید با راحت ترین متود شروع کنیم که شماردن ساختمون های بیس هست. تمام چیز های گفته شده در این پست فرضیه و در ۹۰% مواقع درسته. اگر نبود، باید بگم که این محاسبات یک میانگیر مطمئن داره پس شما هنوز اعداد معتبری رو میبینید:
    تان هال ۵: ۲۲ ساختمون + ۱۷ دفاعی + تان هال + ۳ بیلدر (تحقق گرا)
    تان هال ۶: ۲۴ ساختمون + ۲۰ دفاعی + تان هال + ۳ بیلدر (تحقق گرا)
    تان هال ۷: ۲۸ ساختمون + ۳۱ دفاعی + تان هال + ۴ بیلدر (تحقق گرا)
    تان هال ۸: ۳۲ ساختمون + ۴۳ دفاعی + تان هال + ۴ بیلدر (تحقق گرا)
    تان هال ۹: ۳۵ ساختمون + ۵۲ دفاعی + تان هال + ۴ بیلدر (تحقق گرا)
    تان هال ۱۰: ۳۸ ساختمون + ۶۱ دفاعی + تان هال + ۵ بیلدر (تحقق گرا)
    حالا شما اعدادی رو میبینید که چند ساختمون رو باید یزنید تا ۵۰% بگیرید:
    تان هال ۵: از بین بردن ۲۲ ساختمون برای برد.
    تان هال ۶: از بین بردن ۲۴ ساختمون برای برد.
    تان هال ۷: از بین بردن ۳۲ ساختمون برای برد.
    تان هال ۸: از بین بردن ۴۰ ساختمون برای برد.
    تان هال ۹: از بین بردن ۴۶ ساختمون برای برد.
    تان هال ۱۰: از بین بردن ۵۳ ساختمون برای برد.
    اگر حوصله تون سر رفته، درک میکنم، ولی حالا بخش جالب تر پست شروع میشه. شمردن ساختمون ها قبل از اتک کاری نیست که من بهتون پیشنهاد میکنم. دلیلی داره که من ساختمون ها رو به دو قسمت دفاعی و بقیه ساختمون ها جدا کردم، بیشتر دفاعی ها در داخل دیوار ها قرار دارن، و بقیه ساختمون ها بیرون هستند پس میشه گفت ساختمان های خارج دیوار و داخل دیوار. این خیلی به شما کمک میکنه که وضعیت رو ارزیابی کنید که به بیس حمله کنید یا نه. شما میتونید یه نگاه به بیس بندازید و از همون نگاه کوتاه ببینید که وضعیت چجوریه:
    چند ساختمون بیرون دیوار ها هستن و به چند ساختمون اضافی نیاز دارید:
    تان هال ۵: ساختمون اضافه نیاز نیست.
    تان هال ۶: ساختمون اضافه نیاز نیست.
    تان هال ۷: ۲ ساختمون اضافه.
    تان هال ۸: ۸ ساختمون اضافه.
    تان هال ۹: ۱۱ ساختمون اضافه.
    تان هال ۱۰: ۱۵ ساختمون اضافه.
    من اعداد رو به میزان نیاز اضافه کردم. در اینجا تعداد ساختمون های اضافه که نیاز دارید در بیرون از دیوار ها از بین ببرید رو میبینید. از این اعداد میتونید بیلدر های این روستا رو کسر کنید و بعد از این تعداد دفاعی هایی رو که باید نابود کنید باقی میمونه. الان شما میتونید به راحتی ارزیابی کنید که آیا ستاره گرفتن ممکنه یا نه.
    در اینجا چند مثال برای این تکنیک نشونتون میدم.

    در اینجا ما یک تان هال ۸ داریم (با ۴ بیلدر که در این اسکرین شات معلوم نیستند) پس ما باید کم کم ۸ ساختمون اضافی رو از بین ببریم به علاوه ۴ مخزن که در داخل هستند. شما میتونید این کار رو انجام بدید؟ فکر میکنماگه با برچ لول ۶ نرید اوضاع خیلی در هم ریخته میشه. مورتار ها ساختمون های کثیفی هستن و در بالا بربرین کینگ قرار داره. شما متونید با برچ این رو ۵۰% بزنید؟
    خیلی خوب یه مثال دیگه:

    یک تان هال ۸، ولی با ۳ بیلدر. خیلی واضحه، شما باید خیلی به داخل برین که به ۵۰% نزدیک بشین.
    مثال آخر:

    ۲۲ ساختمان در بیرون هستند به علاوه ۱۳ ساختمان دیگه که نابودشون کنیم. فکر میکنم بتونیم با آرچر و مینیون به داخل دیوار ها نفوذ کنیم و ببریم.
    مهم: این تکنیک خیلی ساده هست و یک تکنینک بسیار خوب برای ارزیابی بیس هست. در این پست خیلی چیز های دیگه گفته نشده مثل: قرار دادن هیرو و مورتار کنار هم و … شما باید بقیه چیز ها رو هم در نظر بگیرید و تفکیک کنید. فکر میکنم این روش خیلی بهتر از شمردن ساختمون ها باشه ولی انتخاب رو به عهده خود شما میزارم.

    نويسنده : محمد تاريخ : دوشنبه 12 مرداد 1394 امتياز :
    موضوعات : آموزش ها ,
    برچسب ها : 1 ستاره 50 درصد , barch , برچ , بیس , تان هال , خرید جم , کلش , clash of clans ,
    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش