دوشنبه 11 تیر 1403
خب اول از همه باید بگم که این پست فقط به درد تان هال هفتی ها میخوره. مادر این پست میخوایم به یک سوال که برای ۹۰% تان هال ۷ ها پیش اومده جواب بدیم: بهترین زمان برای آپگرید بربرین کینگ کی هست؟ بربرین کی
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 387
  • بازديد ديروز : 483
  • بازديد کل : 8,571,125
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
چه زمانی بربرکینگ را ارتفا دهیم؟
  • تعداد بازديد : 1159
  • چه زمانی بربرکینگ را ارتفا دهیم؟

    خب اول از همه باید بگم که این پست فقط به درد تان هال هفتی ها میخوره. مادر این پست میخوایم به یک سوال که برای ۹۰% تان هال ۷ ها پیش اومده جواب بدیم:
    بهترین زمان برای آپگرید بربرین کینگ کی هست؟
    بربرین کینگ یکی از دو قهرمانان بازی هست، که برای آپگرید مقدار خیلی زیادی دارک نیاز داره. با دونستن جواب سوال بالا روستا تون با سرعت بیشتری پیشرفت میکنه.




    DPS کینگ در لول یک، ۱۲۰ و میزان جونش هم ۱۷۰۰ هست که در لول چهل DPSش به لول ۲۵۹ و میزان جونش به ۴۴۵۳ تبدیل میشه.
    اگر نمیدونید (که میدونید) بربرین کینگ بزرگتر و قوی تر از بربرین هاست شما میتونید با ۱۰۰۰۰ دارک اون رو به وجود بیارید. کینگ در کلش یک نیروی جاودانه هست که فقط یک بار به وجود میاد و دیگه تا آخر بازی نمیمیره.



    بازیکنان تان هال ۷ باید بربرین کینگ رو همیشه در اولویت قرار بدن. با داشتن بربرین کینگ مخصوصا وقتی به لول ۵ میرسه و قابلیت Iron First رو به دست میاره سرعت فارمینگ تون میتونه سر به فلک بکشه. تا وقتی که لول کینگ تون به ۵ نرسیده دارک تون رو در هیچ موردی خرج نکنید! هرچند شما دو نیروی دیگه در بازی دارید که برای آپگرید به دارک نیاز دارن. ولی درواقع در تان هال ۷ این نیرو ها خیلی ضعیف هستند و در تان هال ۸ به دردتون میخورن پس نیازی نیست که در این زمان زیاد اون ها رو در اولویت قرار بدید و بهشون اهمیت بدید.
    در تان هال ۸ شما میتونید در حالی که روی هوگ و گولم کار می کنید روی بربرین کینگ هم کار کنید. اگر شما یک فارمر سخت کوش هستید سریع مکس ش کنید! زیاد مهم نیست که با کینگ ۱۰ به تان هال ۹ برید چون فارم دارک در تان هال ۹ خیلی راحت تره. در تان هال ۹ شما باید هم زمان روی بربرین کینگ و آرچر کویین کار کنید که این امر انتخاب بهترین زمان رو که در اون زمان به سرعت فارمینگ تون لطمه نخوره رو سخت میکنه.
    توجه!: شاید این مطلب به نظرتون ساده بیاد ولی بالاخره همه که توی سایت تان هال ۱۰ نیستن. همه که توی سایت کلش رو فول نیستن بالاخره باید برای افراد ضعیف هم پست گذاشت. این پست رو  به خاطر عوض شدن جو سایت هم گذاشتم که یکم حال و هوای سایت از مطالب تخصصی مجموعه Hits to Kill عوض بشه.

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش