دوشنبه 11 تیر 1403
خب این مطلب که بسیار کاربردی هست در مورد ۸ ترکیب برای حملات متعادل تو لیگ مستر هست. توجه : این روش آموزش برای تون هال ۸ . ۹ و ۱۰ هست و برای تون هال هفت اتک با دراگون بهترین روش اتکه. هدف اصلی این ح
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 986
  • بازديد ديروز : 483
  • بازديد کل : 8,571,724
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
ترکیب های حمله در لیگ مستر
  • تعداد بازديد : 932
  • ترکیب های حمله در لیگ مستر

    خب این مطلب که بسیار کاربردی هست در مورد ۸ ترکیب برای حملات متعادل تو لیگ مستر هست.

    توجه :

    این روش آموزش برای تون هال ۸ . ۹ و ۱۰ هست و برای تون هال هفت اتک با دراگون بهترین روش اتکه.

    هدف اصلی این حملات، نابودی حداقل ۵۰% از روستای دشمن است.

    اکثر این ترکیب ها کلی و شبیه به هم است. لازمه موفقیت در این ترکیب ها داشتن کسب تجربه در حملات است.

    از هیرو های خود استفاده کنید در صورت ضرورت.

    حتما اگر میخواهید ۲ ساعت داخل بازی باشید سربازخانه ها (Barracks) . هیرو ها و اسپل فکتوری خود را بوست کنید.

    Barch

    barbarian archer 
    ۳ تا از سربازخانه ها تون رو فول آرچر کنید و یکی رو فول بربر و اگر جای ۴ اسپل دارید ۳ ا طلسم صاعقه و یک طلسم خشم ببرید و اگر ۳ تا جا داشتید ۳ تا طلسم صاعقه ببرید.

    توجه : اگر دیدید که جای هیرو ها و ویزارد تاور های حریف داخل دیوار بیرونی مپ هست به اون مپ حمله نکنید. (توضیحات کامل تر در مورد این ترکیب در پست های آینده…).

    باید به یاد داشته باشید که دیگه نباید فقط گلدماین و اکسیر کالکتور هارو بزنید بلکه باید همه ی ساختمان های بیرون و بعضی ساختمان های دخل رو بزنید.

    B.A.M

     barbarian archer minion lightning

    ۳ تا از سرباز خانه هاتون رو فول آرچر و یکی رو با ۴ تا وال بریکر و بقیه بربر پر کنید و در کنار اینها ۱۶ مینیون بسازید و کل اسپل فکتوریتون رو طلسم صاعقه بسازید.

    توجه داشته باشید با این روش و با استفاده از طلسم های صاعقه متونید مقدار خیلی زیادی دارک جمع کنید. این روش با روش قبلی زیاد فرقی نداره ولی باید انطوری حمله کنید اول یک لایه ی عظیم بربر بفرستید بعد یک لایه آرچر و بعد چند مینیون بفرستید (استفاده از طلسم های صاعقه برای جمع آوری دارک در این روش دیگه کاربردی نداره – ورژن جولای ۲۰۱۵).

    با این روش دیگه مورتار ها و کنون ها تاثیری رو مینیون ها ندارن و شما میتونید به راهتی ۵۰% بزنید اگر هم لول دیوار ها بالا بود با وال بریکر ها اون هارو نابود کنید.

    B.A.M with Heal/Rage

    barbarian archer minion healing rage 

    توی این روش شانس شما برای ۵۰% زن بالاتر میره همون کار های روش قبلی رو بکنید فقط به جای طلسم صاعقه طلسم جون و خشم بسازید اگر چهار تا جا داشتید ۲ تا جون و ۲ تا خشم و اگر ۳ تا جا داشتید ۲ تا خشم و یک جون و این ها رو هر وقت دیدید سرباز های شما در حال مردن هستنید بندازید تا ۵۰ % بزنید.

    Barch with Heal/Rage

    barbarian archer healing rage 

    توی این روش هم همون کارهایی رو که توی روش بالا گفتم انجام بدید فقط به جای مینیون بربر و وال بریکر بسازید. با ۲ تا از سرباز خانه هاتون ۴ تا وال بریکر و بقیه بربر بسازید و ۲ تا سربازخانه دیگه رو با ۲ تا وال بریکر و آرچر پر کنید. ۱ طلسم خشم و ۱ طلسم جون و بقیه رو صاعقه بسازید.

    در این روش بهتر است از طلسم خشم برای بربرها و کینک استفاده کنید تا خطوط دفاعی را بشکنند و از طلسم جون برای مقابله با اسیب های مورتار و ویزارد تاور استفاده کنید.

    Barch Heal Breaker

     barbarian archer healing wb

    در هر سربازخانه ۴ تا وال بریکر بسازید (مجموعا ۱۶ عدد). ۲ تا رو با بربر و ۲ تا رو با ارچر پر کنید و فقط طلسم جون بسازید.

    اگر شما سربازخانه ها رو بوست کرده اید و هیرو های قوی دارید، این ترکیب از قبلی ها موثر تر است. ابتدا ۲ بربر و سپس ۲ ارچر پشت آنها رها کنید. بعد در زمان مناسب از وال برکر هایی که دارید استفاده کنید و دیوار ها را نابود کنید تا به مرکز روستا برسید. بقیه سربازان را رها کرده و از طلسم های جون که دارید در بهترین زمان استفاده کنید.

    GiBarch

    barbarian archer giant 

    توی این روش ۱۲ الی ۱۶ جاینت بسازید و ۸ تا وال بریکر بسازید و بقیه رو آرچر و بربر. ۲ طلسم جون ۱ طلسم خشم و بقیه طلسم صاعقه.

    در این روش که روش معمول حمله با جاینت است شما باید از طلسم جون و خشمی که در اختیار دارید در زمان مناسب استفاده کنید. غول ها را رها کنید و به وسیله وال بریکر ها راه را برای بقیه سربازان باز کنید. استفاده از هیرو ها در این روش بسیار کمک کننده است.

    Gi-B.A.M

     barbarian archer minion giant

    در هر سربازخونه ۲ غول و یک وال بریکر بسازید. از ۳ سریازخانه برای ارچر و از یکی برای بربر استفاده کنید و ۱۶ مینیون بسازید. یک طلسم خشم و بقیه رو جون بسازید.

    این روش شبیه روش قبلی می باشد با این تفاوت که تنوع سربازان بیشتر است. همچنین دست شما برای روش حمله با این ترکیب باز تر است. همانند روش قبلی از غول ها برای منحرف کردن ساختمان های دفاعی، از وال بریکر ها برای باز کردن راه استفاده کنید. از بربر و ارچر برای پاکسازی و از مینیون برای زدن دفاعی هایی که روی ارچر و مینیون تمرکز دارند استفاده کنید

    Balloonion

    balloon minion 

    این روش وقت گیر هست و هزینه ی زیاده میبره ولی حتما جواب میده. ۲۸ الی ۳۰ بالون بسازید و بقیه مینیون. ۲ تا خشم و ۲ تا جون در صورتی که ۳ تا جا دارید ۱ خشم و ۲ جون ببرید.

    از انجایی که برای ساختن مینیون در این ترکیب، دارک زیادیی مصرف می شود. از حمله به بیس هایی که زیر ۱۵۰۰ دارک دارند خودداری کنید. همچنین از جهتی حمله خود را آغاز کنید که به مخزن دارک نزدیک تر باشد. بالون ها را بصورت یکجا رها نکنید. ابتدا ۲-۳ تا رها کنید تا دفاعی های دشمن را منحرف کنند و بعد بقیه ار بصورت خطی در چپ و راست آن رها کنید (مراقب ایرسوییپر ها باشید).

    باید توجه داشته باشید توی این روش حمله سرباز هاتون رو پشت ایر سوییپر ها بریزید تا مشکلی پیش نیاد بعد هم هر کجا دیدید که بالون ها به یک تله یا ویزارد تاور رسیدن طلسم جون رو بندازید و هر کجا دیدید مینیون ها به تون حال رسیدن ولی دیفنس ها دارن اونارو میزنن طلم خشم بندازید

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش