چهارشنبه 13 تیر 1403
هک Clash of Clans اندرويد X آي او اس X اپل X android X ios  X hack X giftcart X free X رايگان X گيفت کارتدانلود کرک بازي دانلود هک جديد و متفاوت بازي کلش آف کلنز clash of clane X دانلود بازي اکشن دانلود هک جديد و متفاوت بازي کلش آف کلنز cl
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,464
  • بازديد ديروز : 9,367
  • بازديد کل : 8,586,189
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
دانلود هک جدید و متفاوت بازی کلش آف کلنز clash of clane
  • تعداد بازديد : 2915
  • دانلود هک جدید و متفاوت بازی کلش آف کلنز clash of clane

    بنا بر درخواست زیاد شما دوستان عزیز
     
    نسخه مود شده یا همون هک شده بازی Clash Of Clans برای شما دوستان گلم !
     
    گوشی شما باید روت باشه و برنامه Root Explorer داشته باشید !!!
     
     تصاویر بازی :

     هک

    هک

    براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.
  • اين نظر توسط ALI در تاريخ 1393/08/28 و 15:52 دقيقه ارسال شده است

    سلام داداش گلم اگه میشه برای منم بفرست چون نسخه مال من همون قدیمیه هستش یعنی اینکه کلش اف کلنز من نسخه هالووین نیست فهمیدی تورو خدا بفرست شک شدشوشکلک)))))))))))))))
    پاسخ : ؟

    اين نظر توسط فوادسعیدی در تاريخ 1393/08/07 و 18:48 دقيقه ارسال شده است

    سلام میشه هک جدید بازی رو بزاری؟یا با من تماس بگیری اگه هزینه ایی هم هست من پرداخت میکنم لطفا منتظر تماس شما هستم.با تشکرfoadsaedi773@gmail.com
    پاسخ : به دلیل تغییر سرور هنوز هک جدیدتری ندارم. مرسی بابت نظر

    اين نظر توسط naser در تاريخ 1393/07/29 و 1:34 دقيقه ارسال شده است

    این انصافه من منتظر بودم دانلود بشه وای تا نصف رفت بعدا شروع کرد از اول دانلود کنه لینک خرابه لطفا تصحیح کنین و بازی هک شده کلش اف کلنز رو به جمیل من:nasertj84@gmail.com یا nasertj97@gmail.com هرچه زود تر ارسال کنین خیلی خیلی ممنون میشم
    پاسخ : .............

    اين نظر توسط naser در تاريخ 1393/07/29 و 1:34 دقيقه ارسال شده است

    این انصافه من منتظر بودم دانلود بشه وای تا نصف رفت بعدا شروع کرد از اول دانلود کنه لینک خرابه لطفا تصحیح کنین و بازی هک شده کلش اف کلنز رو به جمیل من:nasertj84@gmail.com یا nasertj97@gmail.com هرچه زود تر ارسال کنین خیلی خیلی ممنون میشم
    پاسخ : ................

    اين نظر توسط efi blak در تاريخ 1393/07/23 و 23:27 دقيقه ارسال شده است

    چه جوری باید دانلودش کنیم.هم فایل بازی و هم فیلمش؟
    پاسخ : بر روی لینک دانلود مورد نظر کلیک کنید و بعد آن را دانلود کنید.


    کد امنیتی رفرش