شنبه 09 تیر 1403
 آموزش حذف لینکه اکانت های لینک شده به دیگر گوشی ها در کلش اف کلنز
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 533
  • بازديد ديروز : 318
  • بازديد کل : 8,567,145
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
آموزش حذف لینکه اکانت های لینک شده به دیگر گوشی ها در کلش اف کلنز
  • تعداد بازديد : 843
  •  آموزش حذف لینکه اکانت های لینک شده به دیگر گوشی ها در کلش اف کلنز

    چند وقتی هست برخی از ایمیل ها مبنی بر مشکل لینک شدن اکانتشون به سایر دستگاه ها به دستم میرسه

    برای مثال:

    سلام من از یه سایتی جم خریدم از طریق لینک کردن ولی بازیمو بعد از اینکه به گوشی خودشون لینک کردن دیگه پاک نکردن و ….

    سلام من اکانتمو به گوشی دوستم لینک کردم حالا دوستم دیگه بازیمو پاک نمیکنه

    سلام من نمیدونم کی بازی منو به گوشی خودش لینک کرده و میاد تو اکانتم و زمینو خراب میکنه

    سلام من بازیو به تبلت یا گوشی دومم لینک کرد حالا میخوام بفروشمش چکار باید بکنم

     

    خوب برای اینکه وارد بازی کلش اف کلنز بشین سپس روی Setting کلیک کنید

     

    Capture آموزش حذف لینکه اکانت های لینک شده به دیگر گوشی ها در کلش اف کلنز

     

    سپس روی گزینه Help and support کلیک کنید

     

    21 آموزش حذف لینکه اکانت های لینک شده به دیگر گوشی ها در کلش اف کلنز

     

     

     

    خوب در صفحه باز شده طبق تصویر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید

     

    2014 12 18 22 20 13 آموزش حذف لینکه اکانت های لینک شده به دیگر گوشی ها در کلش اف کلنز

     

     

     

    در صفحه باز شده نام خود و ایمیلی که میخواین جواب برایش ارسال شود را وارد کنید

    سپس در قسمت متن , متن زیر را بنویسید

     

    Hi, i don’t know who linked my account to the other device please help me

    ترجمش این میشه سلام من نمیدونم چه کسی اکانت من را به دیوایس (دستگاه دیگر) لینک کرده است لطفا به من کمک کنید

    سپس در جوابی که سوپرسل برای شما ارسال میکنه از شما چند سوال میپرسه

    سوال ها به صورت زیر هستند :

     

    بازی خود را در کدام شهر اغاز کردین؟

    در چه تاریخی بازی را اغاز کردین ؟

    مدل دستگاهی که باهاش بازی را اغاز کردین چه مدلی است؟

     

    البته ناگفته نماند خوده سوپرسل نیز دارای دیتایی از بازی شما است که نشان میده چه دستگاهی

    بازی را شروع کرده است

    توجه داشته باشید ممکن است جواب سوپرسل برای هر شخصی تفاوتی داشته باشد

    اگر مشکلی در ترجمه داشتین در قسمت نظرات بپرسین تا راهنماییتون کنیم

    امیدوارم تونسته باشم کمکتون کنم

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش