دوشنبه 11 تیر 1403
 راهنمای بوست کردن اسپل فاکتوری ها و سربازخانه ها
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 802
  • بازديد ديروز : 483
  • بازديد کل : 8,571,540
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
راهنمای بوست کردن اسپل فاکتوری ها و سربازخانه ها
  • تعداد بازديد : 620
  •  راهنمای بوست کردن اسپل فاکتوری ها و سربازخانه ها

    راهنمای بوست کردن اسپل فاکتوری ها و سربازخانه ها

     

    یکی از کار های رایج برای افزایش سرعت سربازخانه ها و اسپل فاکتوری ها بوست کردن است ، اما نباید بی پروا و بدون برنامه ریزی به خرج کردن جم های خود برای بوست کردن بپردازید.

     

    توصیه ما به شما این است که تا گرفتن آخرین کارگر (کارگر پنجم) در مصرف جم های خود صرفه جویی کرده و اصراف نکنید چرا که خداوند اصراف کاران را دوست ندارد ، با بوست کردن آموزش ارتش شما و همچنین زمان ساخت اسپل هایتان در اسپل فاکتوری 4 برابر افزایش می یابد که ما در این مطلب نحوه برترین استفاده ممکن از این قابلیت را به شما آموزش خواهیم داد . 

     

     

    بوست کردن سربازخانه ها و اسپل فاکتوری ها

    اگر شما سربازخانه ها و اسپل فاکتوری و همچنین هیرو های خود را برای سلامتی سریعتر بوست نمایید ، 5 جم برای شما خرج بر می دارد که اینکار 75% از زمان ساخت آن را کاهش می دهد و همچنین باعث صرفه جویی در این امر می شود ، زمانی که بازی برای آپدیت ، تعمیرات و… به حالت بریک می رود و از دسترس خارج می شود ، زمان بوست ، متوقف شده و پس از ورود مجدد به بازی ، قادر به فعال کردن دوباره بوست می باشید که در حالت توقف بوست ، ساختمان بوست شده گردی نارنجی رنگی به خود می گیرد. 

     

     

    نکته : همیشه بوست کردن را یک سود نبینید چرا که بوست کردن ساختمان ها در برخی اوقات نه تنها به نفع شما نخواهد بود بلکه باعث ضرر شما نیز خواهد شد.

     

     

    اصول مقدماتی بوست کردن

    طبق بررسی عملکرد بسیاری از بازی کنان ، اغلب کلشر ها از گزینه ” Boost All ” استفاده می کنند که این عملکرد ، کاملاً اشتباه و غیر حرفه ای می باشد. ( مگر در شرایط خاص )

     

    بهترین زمان برای بوست کردن هنگامی است که شما در حال اتک زدن باشید و تا یک ساعت به صورت مداوم اتک بزنید تا جم هایتان هدر نرود و از تمام زمان بوست خود استفاده کرده باشید ، چند نکته و راهکار که به شما توصیه می شود :

     

    همیشه از ابتدا تا پایان زمان بوست ، در بازی به صورت تمام وقت آنلاین باشید.

     

    به هیچ عنوان در طول زمان بوست سربازخانه ها و اسپل فاکتوری ها نباید خالی باشند و در تمام زمان بوست باید به طور مداوم نیرو هارا آموزش دهند و بسازند.

     

     

    جلسه اول یک بوست بی نقص

    پس از بوست کردن ساختمان های خود باید همیشه آنلاین باشید و همچنین آماده اتک زدن ، کسی که ساختمان های خود را بوست می کند نباید به چت کردن با هم کلنی های خود بپردازد ، شما باید Notifications موبایل خود را روشن و فعال کنید تا هر وقت ارتش شما آماده حمله شد ، موبایلتان به شما اعلام کند ، با اینکار از بیهوده نگاه کردن به گوشی خود و آسیب رساندن به چشمانتان نیز جلوگیری می شود ، این را به خاطر داشته باشید زمان مهم ترین عامل موثر در بوست کردن است.

     

    هنگام اتک ، نیرو ها و ارتش شما در صف تولید قرار گرفته اند ، موقع اتک شما و شروع نبرد بعدی تان ، حدوداً 12 دقیقه در ساخت ساز نیرو های جدید تان برای اتک بعدی صرفه جویی می شود.

     

     

    بوست کردن درست ارتش شما

    بوست کردن سربازخانه و اسپل فاکتوری سرعت ساخت و تولید آنها را 4 برابر می کند ، اما نیاز به بوست کردن همه آنها نیست بلکه باید بر اساس آنچه در اتک های خود نیاز دارید ، سربازخانه و اسپل فاکتوری را بوست کنید.

     

    خب – حال با استفاده از نرم افزار های آنلاینی که که به شما معرفی خواهیم کرد به شما نشان می دهیم که چگونه با حداقل مصرف از جم ، ساختمان هایتان را حرفه ای بوست کنید و همچنین مدت زمان بوست خود را با آن حساب کنید.

     

    ما برای آغاز یک اتک ، قهرمانانمان را بوست کرده ایم که مدت زمان سلامتی و به هوش آمدن آنها ، 12 دقیقه زمان می برد و همچنین می خواهیم با جاینت و والکری اتک بزنیم ، شما برای محاسبه مقادیر نیازی به ماشیین حساب و نوشتن ندارید بلکه برای این امر از ابزار وب سایت ” ClashTrack (کلش ترک) ” استفاده می کنیم که شما نیز برای استفاده از این ابزار ، می توانید روی نام وب سایت کلیک کنید. و فکر نمی کنم نیازی به آموزش استفاده از این ابزار باشد چرا که محیط ساده ای دارد و قابل فهم است ، بعد از ورود به سایت اطلاعات ارتش خود را وارد نموده تا این ابزار ، همه چیز را به طور دقیق محاسبه کند.

     

    ما در اینجا ارتشی که برای اتک مان می خواهیم را وارد می کنیم (البته بدون بوست) سپس زمان ساخت و ساز نیرو ها محاسبه می شود.

     

     

     

    اسپل ها نیز نباید فراموش شود و آنها نیز باید محاسبه گردند چراکه نقش مهمی در اتک ما دارند.

     

     

     

    با استفاده از این ابزار ، محاسبه دقیق و بهینه نیرو های وارد شده ، به شرح زیر است :

     

    سربازخانه : 20 دقیقه برای تولید و ساخت  سرباز ها

     

    سربازخانه دارک : 40 دقیقه برای تولید و ساخت سرباز های دارک

     

    اسپل فاکتوری : 50 دقیقه برای تولید و ساخت اسپل ها

     

    اسپل فاکتوری دارک : 5 دقیقه برای تولید و ساخت اسپل های دارک

     

     

     

    حال همین ارتش و نیروها را با بوست امتحان می کنیم سپس تفاوت آنها را خواهید دید :

     

     

    همانطور که می بینید بوست کردن تمام نیرو ها (با توجه به آنچه که گفته شد) موجب هدر رفتن جم های شما می شود. اگر کمی دقت کنیم ، می بینیم که اسپل فاکتوری برای تولید اسپل ها ، به 13 دقیقه زمان نیاز دارد ، یعنی اگر ما بخواهیم هیرو ها و یک سربازخانه و یک سربازخانه دارک و نیز اسپل فاکتوری را بوست کنیم ، نتیجه بهتری خواهیم دید تا اینکه بخواهیم همه سربازخانه ها را بوست نماییم و باعث خرج شدن دو برابر جم ها می شود که این اصلاً عاقلانه و حرفه ای نیست. تازه با این کار باید منتظر ساخت اسپل ها و بهبود سلامتی هیروهایتان  باشید.

     

     

    صف سربازان !!

    یکی دیگر از نکات قابل توجه در بوست کردن ، صف سربازان است. یعنی زمانی که در حال جستجو برای اتک زدن هستید نیز باید سربازانتان در حال تولید و ساخت باشند که اینکار در زمان و وقت گرانبها صرفه جویی فراوانی می کند ، یعنی زمان بیشتری در اختیار خود دارید تا حملات گسترده تری را انجام دهید که نفع زیادی را به دنبال دارد.

     

    نتیجه 

     

    اغلب کلشر ها به استفاده درست و صحیح از جم کمتر توجه می کنند و با بوست کردن همه ساختمان ها به یکباره 75 تا جم را مصرف کرده و ضرر زیادی رامتحمل می شوند ، با اینکه نمی دانند هر روز دراند چنین ضرر بزرگی را انجام می دعند ، اما اگر با استفاده بهینه و رعایت نکات و صرفه جویی در زمان ، جم های خود را مصرف کنیم می توان 25 تا جم را از این 75 عدد کم کرد ، یعنی این کلشر ها هر روز 25 عدد جم با ارزش را به بطالت و به بیهودگی خرج می کنند ، توصیه من به کلشر ها این است که رعایت نکات گفته شده را هیچگاه فراموش نکنند و صف سربازان خود را با برنامه ریزی کامل بچینند و با استفاده از ابزار” ClashTrack (کلش ترک) ” این کار را انجام دهدند (حتماً این ابزار آنلان را امتحان کنید چون خیلی به کارتان می آید)

     

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش