دوشنبه 11 تیر 1403
 والکری بهترین گزینه در دفاع
جاي تبليغات شما
جاي تبليغات شما
تبلیغات

پنل کاربري
آمار سايت
  • آمار بازديد
  • بازديد امروز : 1,254
  • بازديد ديروز : 483
  • بازديد کل : 8,571,992
منو اصلی

دانلود آخرین نسخه بازی

تبلیغات
مدل لباس مجلسی
مدل لباس مجلسی
چت روم دانلود رایگان قالب و افزونه وردپرس بک لینک چیست
فروش تبلیغات متنی فالو
والکری بهترین گزینه در دفاع
  • تعداد بازديد : 676
  •  والکری بهترین گزینه در دفاع

    خیلی وقته که درباره والکری صحبتی نکرده بودیم و در این مطلب قصد داریم یک شگفتی را که در والکری وجود دارد را بررسی نماییم ، با ما همراه باشید …

     

    همه ما می دانیم والکری بهترین دفاع برای دهکده مان در اکثر مپ های پایه است و همچنین آنها در حمله غیر قابل پیش بینی رفتار می کنند ، والکری دارای یک تابع خاص ،  ویژگی وتخصص مخصوص به خود در حمله و دفاع است که بسیار مفید می باشد و ویژگی اش ، همانند سایر نیروها با ارتقاء قدرت بیشتری را شکل می دهد ، بزرگترین مزیت و ویژگی والکری ، حمله به ساختمانهای دفاعی حریف است که بصورت چرخشی که از خود تولید می کند ، ساختمانها را بصورت دابل مورد ضربه قرار می دهد و یا اگر در محاصره نیروهای کلن کسل قرار بگیرد ، با چرخشی سریع ، خود را از چنگ حریف خلاص می کند و آنها را از بین می برد !

     

     

    برای متوقف کردن والکری می توان از مپ هایی استفاده کرد که به آنتی والکری مشهور هستند و چینش این نقشه ها ، پراکندگی ساختمان های دفاعی و با فاصله قرار دادن آنها است که هر والکری برای نابودی ساختمان دفاعی باید وقت بیشتری را بگذارد و دیگر نمی تواند با یک چرخش بر روی چند ساختمان اثر مخرب کننده مخصوص خود را بگذارد و با چینش نقشه مان می توانیم حتی کاری کنیم که به مسیری که ما می خواهیم منحرف شوند !

     

     

    تنها دفاع درست شما ناشناخته هست

    بطور کلی کلن کسل , جاینت بمب ها , تسلاها و تله فنری ها می تواند واقعا آهنگ یه حمله کننده یا مهاجم رو زمانی که همه چی مطابق نقشه خودش و میلش قرار داده شده و دارد پیش می رود را متوقف کند ، ویزارد توور ها و ایکس بوو ها هم میتوانند یک عامل مهم باشند اگر شما بتوانید از تخریب فوری این وسایل دفاعی توسط مهاجم جلوگیری کنید ، هنوز با این حال و درعین حال ارتش دشمن را در محدوده نگه داشته اید و معاونت کمک کننده دفاع نقطه ای هم می تواند به نابود شدن آنها کمک کند ، اگر کار درست انجام گرفته باشد.

    اگر شما قصد متوقف کردن نیروی های خاصی را دارید در این مورد , والکری ( مپ های ترول ) دایره ای به نظر من بهترین راه برای اینکار هستند.

     

     

    مپ خود ساخته یک مزیت بزرگ است

    اگر شما فقط یه مپ را از یوتیوب در نظر بگیرید شاید از شانستان یک نفر دیگر هم آنرا چیده باشد ، مپ های Tailorبرای تاون هال 9 به طور خاص یک مثال بزرگ بارز هست چرا که تقریبا دهکده تاون هال 9 آن مپ را دیده اند و شگفتی کوچک زمانی هست که می خواهند به آن مپ حمله کنند در اینجا یک مثال از مپ خود ساخته که خودم آن را ساخته ام را برایتان آورده ام.

     

    از لحاظ یک حمله و از لحاظ موقعیت تقریبا خالی دانستن اینکه در آن موقعیت چه هست ، می تواند حمله رو آسانتر کند ، اما برای مهاجم یک فضای گسترده است که در آن ناحیه تله ها می توانند در هر طرفی باشد ، شما فکر می کنید که 4 تا اسپل زلزله در ناحیه پایین همراه با والکری می تواند با فوت و فن ، 2 ستاره بگیرد اما یک نوار دراز از یک بخشی وجود دارد که والکری هارا مجبور می کند به طرف ساختمان های دابل یا در کنار هم برای حمله هدایت بشوند . آنها قدرت عمده و سلامتیشان را در موقعیت و ناحیه بالا که برای نابود شدن فوری آنها زمانی که به شکل یک گروه هستند از دست می دهند ، تلف می کنند حتی با اسپل سلامتی هم شمار بسیاری در تله می افتند ، تله و دام ما کار خودشان را می کنند و قسمت عمده ارتش را نابود می نمایند ، تله فنری آنها برای رفتن به لول 2 تضمین می شود . اکثر دفاعی ها ، همه در یک ناحیه متمرکز هستند که هنوز به اندازه کافی برای پوشاندن کل مپ گسترش نیافته است ، باورتان نمی شود ؟ سیستم دفاع من تحت این مپ در لیگ دوم چمپیون قرار گرفته است ، من واقعا 6 تا دفاع ، ( دفاع کامل در لیگ چمیپیون ) در طی سه هفته مدیریت کردم , در یک لیگی که تحت سلطه ی مهاجمان قدرتمندیمی باشد ، کلشرها که به طور متوسط تاون هال 9 هستند و بیشتر حمله هاشیشان را 2 یا 3 ستاره می کنند و در حالی که اکثریت دفاع ها دو ستاره را از دست می دهند , یک مپ خود ساخته و قطعا شگفت انگیز به متوقف کردن همیشگی که در آن سه ستاره ، گران بها است کمک خواهد کرد.

     

     

    پاکسازی بیرون مپ را آسان نگیرید

    اگه شما یک نگاه دقیق تر انجام دهید ، متوجه بیشتر ساختمان هایی که بیرون مپ هستند شده باشید که با هم فاصله دابل دارند ، گاهی اوقات شما می توانید در برابر والکری برنده بشوید ، اگر مهاجم در پاک کردن یا پاکسازی و نابودسازی ساختمان های بیرونی با فاصله 7 کاشی از هم موفق نشود و شکست بخورد ( حتی در یک بخش ) کاملا باز و بدون ساختمان دابل هر لحظه که آنها در مپ نیستند ، در داخل مپ یک فرصت برای هدر دادن وقت مهاجم می باشد . باید بگیم که همیشه تلاش کنید که کلن کستل غیر قابل دسترس باشد ؟! و درخواست نیرو برای کلن کستل قبل از اینکه شما افلاین بشوید و دهکده تان بدون محافظ بماند ، مجبور نیستید که یک مپی بسازید که مهاجم بتواند به آسانی در هر نقطه از بیرون مپ ، نیرو را رها کند اما اون می تواند یکمی در ذخیره و گرفتن 3 ستاره صرفه جویی کند ، 3 تا ویزارد و بقیه ارچر واقعا یک دفاع محکم در سرتاسر قلعه در برابر ترکیب والکری است.

     

     

    این سه چیز را در طراحی یک مپ به یاد داشته باشید (بخصوص در برابر والکری) :

     

    1- مطمئن باشید که همه نیروهایتان در برابر حمله دفاع می کنند.

    2- غافلگیر کردن بزرگترین قدرت شماست.

     

    3- ساختمان خارجی واقعا می تواند مفید باشد . نمی شود که با یک مپ و با یک کلن کستل آسان ، دیگران را فریب بدهید ، می توانید از از

    ساختمان های خارجی کمک بگیرید.

     

     

    خب دوستان در اخر باید بگیم که بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات ، پیشنهادات و حتی انتقادات شما دوستان گرامی هستیم

    مدل لباس
    محل تبلیغات شما
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پيشنهادات و انتقادات خود را با ما در جريان بگزاريد.

  • کد امنیتی رفرش